If a man could be two places at one time
倘若一個人能同時身處兩地
I'd be with you
我願與你同在
Tomorrow and today
無論今天或著明日
Beside you all the way
我將永遠陪伴在你身旁

If the world should stop revolving
如果世界停止轉動
Spinning slowly down to die
慢慢停下來直到毀滅
I'd spend the end with you
我會陪你到最後

And when the world was through
當世界已經結束
Then one by one the stars would all go out
滿天星光將一顆一顆的熄滅
And you and I would simply fly away
你我將徹底隨風飄揚

If a picture paints a thousand words
倘若一幅畫能夠繪出千言萬語
Then why can't I paint you?
那麼為何我怎麼也畫不出你
The words will never show the you I've come to know
千言萬語也無法描述我所認識的你

If a face could launch a thousand ships
如果一張容顏能使千百艘船啟航
Then where am I to go?
那麼我該何去何從

There's no one home but you
在我心底只有你
You're all that's left me too
你是唯一留在我心中的人
And when my love for life is running dry
當我對生命的愛日漸乾涸
You come and pour yourself on me
你前來將自己傾注於我心中

終於找到這首好聽的英文歌了...

之前看"求婚事務所"就聽過這首插曲..

^^好好聽唷~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    littlemomi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()